sobota, 29 września 2012

Recenzja NovaClear sport treatment

W ramach organizowanego przez firmę NovaClear akcji zostałam 1 z 300 testujących blogerek.

OTRZYMAŁAM DO TESTÓW NOVACLAER  sport treatment JESt to Żel punktowy do osuszania zmian trądzikowych.




Działanie:
Odpowiednio dobrane w Acne Spot Treatment składniki działają osuszająco, złuszczająco i oczyszczająco. Kwas salicylowy (2%) działa antybakteryjnie i keratolitycznie, złuszcza delikatnie obumarły naskórek odblokowując pory. Obecny w preparacie Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze.


Pojemność 10 ml

Cena ok.30 zł.

Moja opinia:
  Stosowałam produkt prze 2 tygodnie, w tym czasie moja skóra stała się bardziej wygładzona, pory zostały odblokowane, a przez to przestały pojawiać się nowe wypryski, co mnie bardzo ucieszyło.


plusy i minusy :
+ moja cera jest wygładzona
+ przystępna cena 
+ nie zostawia śladów na twarzy , szybko wysycha 
+ łatwe zastosowanie
+ bezzapachowy , bezbarwny, 
+ wydajny 

- na razie nie stwierdziłam



Produkt powinien być stosowany przez osoby borykające się z zaburzeniami skórnymi w postaci trądziku, bezpośrednio na istniejące zmiany skórne.


Jeżeli macie ochotę dowiedzieć się więcej na temat produktów NovaClear zapraszam na ich stronę novaclear.eu  lub na fanpage`


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz